Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Цюпа А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Цюпа А. М. 
З історії розвитку транзитного пасажирського річкового флоту в Україні (1944 - 1960 рр.) / А. М. Цюпа // Дослідж. з історії техніки : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 22. - С. 9-11. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто характеристику розвитку транзитного пасажирського річкового флоту України у період 1944 - 1960 років на прикладі Дніпровського річкового пароплавства. Проаналізовано склад флоту, особливості окремих суден та обговорюються можливості збільшення обсягу пасажирських перевезень шляхом введення в експлуатацію нових пасажирських пароплавів проекту 737, перші з яких були збудовані на київському заводі "Ленінська кузня". Згадується роль капітанів, які першими освоювали нові судна, вивчали їх експлуатаційні характеристики та пізніше стали наставниками для багатьох дніпровських судноводіїв, які почали працювати на таких суднах. Зроблено висновок про те, що завод "Ленінська кузня" і Київський суднобудівельно-судноремонтний завод зробили свій вагомий внесок у створення і початок експлуатації пасажирських суден нового покоління, що дозволило не тільки збільшити число пасажирських місць, але і суттєво поліпшити комфортабельність перевезення пасажирів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О487.5г

Шифр НБУВ: Ж72035 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Цюпа А. 
Пароплави Дніпровського флоту - від давнини до сучасності / А. Цюпа // Дослідж. з історії техніки : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 24. - С. 10-14. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено історію розвитку парового флоту на найбільшій водній артерії України - річці Дніпро: від побудови та початку експлуатації першого пароплава (1823 р.) і до виведення їх зі складу річкового флоту (середина 1980-х рр.). Проаналізовано особливості використання парових машин як головних двигунів річкових суден; обгрунтовано необхідність використання їх для судноплавства на малих річках. Викладено історію створення найважливіших проектів вдосконаленого машинно-котельного обладнання та їх роль у процесах відновлення і модернізації парового флоту України, особливо після Першої та Другої світових війн. Обгрунтовано необхідність відродження туристичного пасажирського флоту на Дніпрі та деяких його притоках у теперішній час з використанням саме пароплавів з поліпшеними технічними характеристиками і сучасним плануванням пасажирських приміщень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц661.15 + О423.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72035 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Цюпа А. 
Пасажирські перевезення на малих річках України - історія, сучасність та можливі перспективи / А. Цюпа // Дослідж. з історії техніки : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 25. - С. 4-6. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто історію будівництва та експлуатації пасажирських суден Українського річкового флоту, призначених для роботи на малих річках. Висловлено жаль з приводу того, що незважаючи на майже сторічний досвід експлуатації цих суден на Десні, Прип'яті, верхів'ях Дніпра та інших малих річках України, в теперішній час такі перевезення повністю припинені, а призначені для них судна списані на металобрухт. Поставлено питання про актуальність відновлення пасажирських перевезень на цих річках для здійснення річкових круїзів, враховуючи велику кількість визначних місць на їх берегах. Запропоновано один з найдешевших варіантів будівництва суден для таких перевезень з використанням модернізованих проектів пароплавів, створених на Київському заводі "Ленінська кузня", що працювали на цих річках раніше, та показано можливий план такої модернізації. У плані передбачено два ресторани на головній та верхніх палубах, бар, музичний салон та приміщення для адміністрації круїзу. Звернено увагу на необхідність створення комфортних умов у пасажирських каютах для чого збільшується їх площа, поліпшується обладнання та запроваджується система клімат-контролю. Мета статі - привернення уваги громадськості до необхідності відновлення пасажирського судноплавства на малих річках України та обговорення однієї з можливостей будівництва придатних для цього суден.


Індекс рубрикатора НБУВ: О485

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72035 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського